سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارائه خدمات تخصصی کلیک ویو (QlikView)

بر اساس گزارش ها کلیک ویو ( QlikView) به عنوان ابزار هوش تجاری با سریعترین سرعت رشد در جهان شناخته شده و در سال 2012 روزانه 14 مشتری جدید به جمع مشتریان ان اضافه می گردید. کلیک ویو به دلایل ذیل برتر است: 

  1. QlikTech رتبه اول وفاداری مشتری در 
    1. رضایت از کارایی 
    2. تمایل به خرید مجوزهای کاربری بیشتر 
    3. خرید قابلیت های تکمیلی 
    4. کیفیت محصول و رقابت پذیر آن 
  2. کلیک ویو ( QlikView) یک پلت فرم نرم افزاری برای همه نیازهای  حوزه BI  (هوش تجاری) و مفاهیم وابسته به آن است . 
  3. کلیک ویو ( QlikView) به عنوان سریع ترین بسته نرم افزاری توسعه  درحوزه BI، متناسب سازی و  تحلیل جامع کسب و کار است. می توان  آن را در عرض چند  روز و گاهی اوقات حتی چند ساعت بکار گرفت. این نتایج در  ROI بی بدیل است. 
  4. کلیک ویو ( QlikView) با فرض اینکه آنالیز اطلاعات مشابه مدل های اجرایی ذهنی آن انجام شود، ساخته شده است این قابلیت با بکارگیری خاصیت انجمنی در ابزار پیاده سازی شده و  قابلیتی را فراهم می کند که هیچ راهکار هوش تجاری قابلیت آن را ندارد. 
  5.  هزینه توسعه در کلیک ویو ( QlikView)  معادل نصف هزینه کار با راهکارهای سنتی بوده و این به معنی ارزش افزوده 2 برابری آن در مقایسه با سایر ابزارهاست. همچنین هزینه سرمایه گذاری اولیه آن معادل یک هشتم راهکارهای دیر می باشد. 
  6. آموزش کلیک ویو ( QlikView) در زمان بسیار کوتاهی امکان پذیر بوده و بر اساس گزارش گارتنر، سادگی کلیک ویو مهمترین عامل انتخاب آن توسط کاربران شناخته شده ست. 
  7. کلیک ویو ( QlikView) از  مکعب استفاده نمی کند و شما تمام جداول اصلی را بارگذاری کرده و طراحی نمودار ها را بر مبنای آن انجام می دهید. کاربران به تمام داده های بارگزاری شده دسترسی داشته  و می توانند هر زمان برای پاسخ خود اقدام کنند. تمام داده ها در حافظه موجود بوده و  اجازه   بهره برداری از آن به کمک خاصیت انجمنی برقرار است توانایی که توسط ابزار های دیگر پشتیبانی نمی شود.   
  8. کلیک ویو ( QlikView) رهبر بازار ابزارهای مبتنی بر حافظه می باشد.   
  9. در کلیک ویو ( QlikView) شما لازم نیست هر زمان که یک گزارش جدید می خواهید با متخصصین آی تی تماس بگیرید. هنگامی که یک راه حل مستقر شده است، کاربران در کنترل کل اطلاعات آزاد می باشند. 
  10. در کلیک ویو ( QlikView) میزان موفقیت پروژه 98? در مقابل 38? میزان موفقیت پروژه مبتنی بر OLAP می باشد.

ارسال شده در توسط پیام ندایی