سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارائه خدمات تخصصی کلیک ویو (QlikView)

همه ما می دانیم که تجربه منحصر به فرد و یکتای ایجاد شده  توسط قابلیت انجمنی کلیک ویو (QlikView) است که سبب سهولت در  فرایند کشف کسب و کار شده و آن را با سایر ابزارهای این حوزه متمایز می کند. همچنین می دانیم که شما به سرعت قابلیت ساخت داشبوردی مفید، با وضوح بالا و  رابط کاربری آسان در کلیک ویو (QlikView) را دارید. اما طیف گسترده ای از مزایای کلیک ویو  (QlikView) وجود دارد که کمتر در ارزیابی ها به آن توجه می شود.

در ذیل 5 مزیت پنهان کلیک ویو (QlikView) اشاره شده است:

1. تمام نیازهای شما برای انجام کار در کلیک ویو موجود است.
نرم افزار های هوش تجاری از فروشندگان سنتی، معمولا تنها در بر گیرنده  ابزار لایه کاربر نهایی هستند و قابلیت یکپارچه سازی داده ها و ذخیره سازی داده ها را شامل نمی شوند و یا این کار با هزینه ای جداگانه و نسبتا" بالا انجام می دهند.  لایه (ETL  (Extract, Transform and Load در ابزارهای هوش تجاری در برگیرنده بخش مرتبط با ارتباط با منابع داده و ایجاد مکعب داده می باشند که علاوه بر پیچیدگی های ذاتی، هزینه طراحی و متناسب سازی بالایی را در پروژه های هوش تجاری به خود اختصاص می دهند. اما در کلیک ویو (QlikView) لایه ETL به عنوان بخشی از هسته کاری ابزار موجود بوده و به سادگی در اختیار کاربر نهایی قرار می گیرد.


2. اگر کلیک ویو  (QlikView) یک شخصیت کارتونی بود، حتما" شخصیت گونزالس سریع بود.
اغلب مدیران تنها 5 دقیقه وقت برای بررسی و تجزیه و تحلیل داده های کسب و کار خود، وقت صرف می کنند. حال در مقایسه با کلیک ویو برای پاسخ های سریع و امکان تغییر محتوی بر اساس انتخاب های کاربر در کسری از زمان، چه ابزاری را می توان پیشنهاد داد؟

3. توسعه در کلیک ویو (QlikView) در حالیکه داده ها در مقابل شما است انجام می شود.
هیچ چیز به اندازه دیدن داده های واقعی و تغییرات آن به طور مداوم در زمان توسعه BI، به طراح کمک نمی کند. هر شی که در کلیک ویو (QlikView) به داشبورد اضافه می شود بلافاصله با داده های واقعی، پر می شود و شما را از نیاز به بارگزاری مجدد یا اجرای مجدد بی نیاز می کند. صرف یک هفته با داده های خود در این روش، آگاهی بسیاری در خصوص کسب و کارتان را برای شما به ارمغان می آورد.

4. موتور محاسباتی با قابلیت های مناسب در اختیار شما است.
در کلیک ویو (QlikView) طیف گسترده ای از رو شهای بکارگیری عبارات، توابع آماری و مالی و غیره در اختیار شما است. حتی بهتر از آن، شما می توانید این توابع را ترکیب و محاسبات پیچیده را امکان پذیر کنید. برای مثال تعیین متوسط ??درآمد برای اولین دوشنبه هر ماه و برای 6 ماه متوالی برای همه فروشگاه های یک منطقه به شرط تحقق بیش از 20% هدف، در کلیک ویو (Qlikvew) یک مشکل به حساب نمی آید.

5. شما می توانید با استفاده از امکانات کلیک ویو (Qlikvew) برای موارد جدید و پیش بینی نشده هم راهکار داشته باشید.
هر پلت فرم هوش تجاری دارای ویژگی های خاص و با قابلیت های مشخصی است که این ویژگی های در طول زمان تکمیل و اصلاح می شوند به طوریکه همواره می توان گفت نرم افزار کامل و بدون نقص هنوز نوشته نشده است. کلیک ویو (QlikView) قابل تنظیم ترین پلت فرم BI می باشد و توسعه توابع جدید با قابلیت استفاده مجدد، امکان ساخت انواع نمودار جدید، کتابخانه مرجع خارجی چارت و منابع وب و ...  تقریبا به صورت بی حد و حصر، در آن وجود دارد.


ارسال شده در توسط پیام ندایی
هوش تجاری (Business Iteligence) مجموعه‌ای از مهارتها، فناوریها و سیستم‌های کاربردی است که برای جمع‌آوری ، ذخیره‌سازی ، تحلیل و ایجاد دسترسی کارآمد به منابع داده با هدف کمک به سازمان‌ها برای رسیدن به تصمیم‌ صحیح، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
تحلیل داده‌ها شامل طبقه‌بندی، آنالیزهای آماری، پیش‌بینی‌های ریاضی، روند ها، تحلیل‌های هوشمند مبتنی بر شبکه‌های عصبی و الگوریتمهای ژنتیک (در مدل های پیشرفته) می‌باشد. هوش تجاری (هوش کسب و کار) شما را برای تصمیم‌گیری در همهعوامل موثر بر سازمان یا شرکت‌ توانمند می‌سازد.
ابزارهاییکه برای راه‌حل‌های هوش تجاری در جهان وجود دارد، بر اساستکنولوژی مختلف از جمله  OLAP (On-Line Analytical Processing) ساخته شدهاست.  OLAPازمکعب‌هایی در مجموعه‌ای با ابعاد کوچک که در داخل آن داده‌هایی انتخابشده‌اند استفاده می‌کند، ارتباطات بین ابعاد از قبل تعریف شده و همه ابعاد ممکن از قبل محاسبه و پیش‌بینی شده است. هنگامی که یک مکعبایجاد می‌شود، یک واسط کاربری پیاده‌سازی می‌شود که کاربر بتواند با جواب‌های داخل مکعب در تعامل باشد.
امروزه با اطمینان کامل می‌توان ادعا کرد که استفاده از راه‌حل BI می‌تواند قدرت رقابت‌ پذیری یک سازمان را افزایش دهد و از دیگر سازمان‌ها متمایز نماید. این راه‌حل این امکان را به سازمان‌ها می‌دهد تا با بکارگیری اطلاعات موجود از مزایای رقابتی و پیشرو بودن بهره‌برداری نمایند و درک بهتر تقاضاها و نیازمندی‌های مشتریان و مدیریت ارتباط با آنان را میسر می‌سازد. این راه‌حل این امکان را به سازمان می‌دهد تا بتواند تغییرات مثبت یا منفی را مانیتور کنند. امروزه سازمان‌های پیشتاز صحبت از ERP و CRM و.... نمی‌کنند، رویکرد سازمان‌ها به سمت BI است. آنها به دنبال بهینه‌ سازی فرآیندها از طریق ارزیابی و بهبود عملکرد خود و زیر مجموعه‌ های وابسته به خود می‌باشند. امروزه افزایش کارایی عملکرد آنچه که سرمایه‌گذاری شده، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
 
متدولوژی هوش تجاری به استفاده از تکنولوژی برای جمع آوری و استفاده مؤثر از اطلاعات بمنظور گسترش ضرایب کارآئی مؤسسه اطلاق می شود. ایده هوش تجاری برای کارکنان ، شرکاء و عرضه کنندگان مؤسسات ، توانایی تحلیل و به اشتراک گذاردن اطلاعات با یکدیگر را به ارمغان می آورد . با استفاده از ریشه های هوش تجاری در پایگاه داده های اولیه و سیستمهای اطلاعاتی اجرائی ، یا بعبارتی بهتر با استفاده از پایگاه داده ، کاوش داده و ابزار پردازش تحلیلی پیوسته ، این ابزار به یک مجموعه قدرتمند از تکنولوژیهای سودمند برای انواع مختلف کاربر و نیازهای تحلیلی اطلاعات متفاوت تبدیل شده است . اجرای این متدولوژی در سازمانها جزء وظایف واحد تکنولوژی اطلاعات بوده و نیازمند تطابق با نیازمندیهای اختصاصی سازمان می باشد. اگر این روش بر مبنای پایه های درست و منطقی در داخل سازمان راه اندازی شود ، پس از اجرا ، اعمال تغییرات به راحتی و با کمترین هزینه انجام خواهد پذیرفت. 

ارسال شده در توسط پیام ندایی