سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارائه خدمات تخصصی کلیک ویو (QlikView)

بر اساس گزارش ها کلیک ویو ( QlikView) به عنوان ابزار هوش تجاری با سریعترین سرعت رشد در جهان شناخته شده و در سال 2012 روزانه 14 مشتری جدید به جمع مشتریان ان اضافه می گردید. کلیک ویو به دلایل ذیل برتر است: 

  1. QlikTech رتبه اول وفاداری مشتری در 
    1. رضایت از کارایی 
    2. تمایل به خرید مجوزهای کاربری بیشتر 
    3. خرید قابلیت های تکمیلی 
    4. کیفیت محصول و رقابت پذیر آن 
  2. کلیک ویو ( QlikView) یک پلت فرم نرم افزاری برای همه نیازهای  حوزه BI  (هوش تجاری) و مفاهیم وابسته به آن است . 
  3. کلیک ویو ( QlikView) به عنوان سریع ترین بسته نرم افزاری توسعه  درحوزه BI، متناسب سازی و  تحلیل جامع کسب و کار است. می توان  آن را در عرض چند  روز و گاهی اوقات حتی چند ساعت بکار گرفت. این نتایج در  ROI بی بدیل است. 
  4. کلیک ویو ( QlikView) با فرض اینکه آنالیز اطلاعات مشابه مدل های اجرایی ذهنی آن انجام شود، ساخته شده است این قابلیت با بکارگیری خاصیت انجمنی در ابزار پیاده سازی شده و  قابلیتی را فراهم می کند که هیچ راهکار هوش تجاری قابلیت آن را ندارد. 
  5.  هزینه توسعه در کلیک ویو ( QlikView)  معادل نصف هزینه کار با راهکارهای سنتی بوده و این به معنی ارزش افزوده 2 برابری آن در مقایسه با سایر ابزارهاست. همچنین هزینه سرمایه گذاری اولیه آن معادل یک هشتم راهکارهای دیر می باشد. 
  6. آموزش کلیک ویو ( QlikView) در زمان بسیار کوتاهی امکان پذیر بوده و بر اساس گزارش گارتنر، سادگی کلیک ویو مهمترین عامل انتخاب آن توسط کاربران شناخته شده ست. 
  7. کلیک ویو ( QlikView) از  مکعب استفاده نمی کند و شما تمام جداول اصلی را بارگذاری کرده و طراحی نمودار ها را بر مبنای آن انجام می دهید. کاربران به تمام داده های بارگزاری شده دسترسی داشته  و می توانند هر زمان برای پاسخ خود اقدام کنند. تمام داده ها در حافظه موجود بوده و  اجازه   بهره برداری از آن به کمک خاصیت انجمنی برقرار است توانایی که توسط ابزار های دیگر پشتیبانی نمی شود.   
  8. کلیک ویو ( QlikView) رهبر بازار ابزارهای مبتنی بر حافظه می باشد.   
  9. در کلیک ویو ( QlikView) شما لازم نیست هر زمان که یک گزارش جدید می خواهید با متخصصین آی تی تماس بگیرید. هنگامی که یک راه حل مستقر شده است، کاربران در کنترل کل اطلاعات آزاد می باشند. 
  10. در کلیک ویو ( QlikView) میزان موفقیت پروژه 98? در مقابل 38? میزان موفقیت پروژه مبتنی بر OLAP می باشد.

ارسال شده در توسط پیام ندایی

در دنیای تجارت پر تلاطم حال حاضر سازمان ها در تلاشند برای رسیدن به اهداف خود در تدوین استراتژی صحیح ، انجام عملکردهای پربازده و مشتری مداری گوی سبقت را از یکدیگر بربایند. داشبوردهای مدیریتی سیستم های نرم افزاری نوینی هستند که به سازمان ها در جهت غنی سازی اهداف با استفاده از اطلاعات وتجزیه و تحلیل آنها کمک می کند. داشبورد به مدیران این امکان را می دهد تا با تعریف ، نظارت و تحلیل شاخصهای کلیدی عملکرد یا KPI ( Key Performance Indicators ( در ایجاد تراز بین اهداف و فعالیت ها ، نمایان سازی کلیه فعالیت های سازمان و ایجاد یک محیط نمایش مشترک بین اهداف و فعالیت ها برای تصمیم سازی درست و کارآمد اقدام نمایند.

برخی مزایای داشبورد مدیریتی:

  • ارائه تصویری کارآمد از عملکرد سیستم (بینش 360 درجه)
  • ایجاد توانایی در شناسایی و تصحیح روندهای منفی
  • قابلیت اندازه گیری کارآمدی و ناکارآمدی سیستم (مقایسه اطلاعات)
  • توانایی در تولید گزارش های جزئی از روندهای جدید
  • توانایی تصمیم گیری آگاهانه تر بر اساس اطلاعات کسب و کار جمع آوری شده
  • ایجاد تراز بین استراتژی ها و اهداف سازمانی
  • ذخیره زمان در ایجاد گزارش های سازمانی (توانمند سازی کاربر در ایجاد ویو های شخصی)
  • ایجاد دید کلی و سریع از عملکرد سیستم
  • نظارت بر عملکرد سازمان و واحدها
  • کمک به تصمیم گیری سریعتر و بهتر
  • نمایش وضعیت کل سازمان در یک نگاه
  • دسترسی سریع به اطلاعات از مجموعه چند منبع

چرا QlikView (کلیک ویو) برای تولید داشبورد مناسب است؟ 

  • QlikView (کلیک ویو) مجموعه نرم افزار کاملی در زمینه هوش کسب و کار  یا هوش تجاری (BI ) است که سریع نصب می شود، یادگیری آن بسیار ساده است، به آسانی و به دور از پیچیدگیهای فنی ، قابل استفاده برای کاربران مختلف در سطوح متفاوت سازمانی است.
  •  (کلیک ویو) QlikView با معماری یکپارچه خود انواع تحلیل ها، نیازهای اطلاعاتی و انواع نیازهای گزارش گیری را برای تمام سازمانها فرآهم می آورد.
  •  (کلیک ویو) QlikView با فن آوری منحصر بفرد و ثبت شده خود ، دسترسی کاربر به اطلاعات مخفی در سیستم های عملیاتی را به هیچ عنوان محدود نمی کند.
  •  (کلیک ویو) QlikView قابل تنظیم برای نیازهای هر سازمانی بدون در نظر گیری ابعاد و ساختار آن سازمان است.
  • (کلیک ویو) QlikView باعث انقلابی در فن آوری و صنعت نرم افزار به ویژه در ابزارهای هوش کسب و کار شده است.
  •  (کلیک ویو) QlikView در 100 کشور جهان توسط بیش 15000 مشتری  استفاده می شود.
  •  کاربران به سادگی با آن ارتباط برقرار کرده و خود تغییرات و اعمال نظر ها در آن را برعهده می گیرند.
  • میلیون ها رکورد با تکیه بر تکنولوژی پردازش در حافظه  (کلیک ویو) QlikView، در کسری از ثانیه متناسب با خواست شما سازمان دهی می شود.
  •  (کلیک ویو) QlikView شما را از پیچیدگی مرسوم در نرم افزار های داشبورد رهایی داده و  سادگی را کلید موفقیت و کاربر پسندی خود قرار داده است.

آ

حال اگر  می خواهید بدون واسطه، سریع و موثر به وضعیت سازمان خود رسیدگی کنید و منابع اطلاعاتی سازمان خود را در حوزه های مختلف از جمله

  • منابع انسانی
    • تعداد، میانگین سنی، جنسیت، آموزش، جذب و ...
  • مالی
    • صورت های مالی، سود و زیان، بودجه و ...
  • فروش
    • به تفکیک مشتری، محصول، بازه فروش، تحقق  سفارشات و ...
  • تولید و ضایعات
    • به تفکیک محصول، ایستگاه کاری، اپراتور، نوع ضایعات و ... 
  • استراتژیک
    • شاخص های کلیدی به صورت تجمیع شده، میزان تحقق اهداف و ... 

مورد ارزیابی و بازنگری قرار داده و همواره دیدی شفاف و بدون واسطه نسبت به وضعیت حال و گذشته سازمان خود داشته باشید با ما برای  اطلاعات بیشتر و ارائه جلسات دمو تماس بگیرید

051 35410528-9

09153149059

 


ارسال شده در توسط پیام ندایی

QlikView (کلیک ویو) محصول شرکت QlikTech  می باشد  این شرکت در سال 1993 در سوئد تاسیس شده است و اکنون واقع در پنسیلوانیا آمریکا می باشد و دارای شاخص NASDAQ در بورس آمریکا می باشد ، این شرکت جزو 25 شرکت پر رشد آمریکا می باشد و این شرکت مشتریان بزرگی چون زیمنس ، سونی ، توشیبا ،پاناسونیک و میتسوبیشی  … دارد

زمانی ایجاد داشبورد ها و تجزیه و تحلیل داده ها برای هر خروجی چند ماه طول می کشید، و سرعت تصمیم گیری سازمانی را پایین  می آورد اما با کلیک ویو می توان آن را در چند دقیقه انجام داد. کلیک ویو بستر هوش تجاری برای تبدیل داده ها به دانش می باشد.  این نرم افزار هر کسب و کار و کاربر های فنی را قادر می سازد تا داده های خود را بدون هیچ محدودیتی جدا کنند، و به آن‌ها کمک می‌کند زمانی که نیاز به تصمیم گیری در مورد مسائل سازمانی است،    تصمیمات موثر و بهتری  مبتنی بر اطلاعات صحیح بگیرند.  کلیک ویو نرم افزاری است که امکان باز یافتن و تطبیق دادن داده ها را از منابع گوناگون ، فراهم می‌کند. با بارگذاری در برنامه، داده ها در مسیری که فهم و کار با آن‌ها آسان تر باشد، ارائه می شوند. نرم افزاری ساده و قابل انعطاف می باشد  و کاربران نهایی در سازمان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و در زمان کوتاهی آن را آموزش ببینند.

در کلیک ویو می توان حجم بالایی از اطلاعات را با سرعت بسیار زیادی بار گذاری کرد و استفاده نمود.  کلیک ویو به شما کمک می‌کند در هر زمانی اطلاعات و داده های سازمانی خود را بر اساس معیار ها و شاخص های  سازمانی خود بررسی نمایید و بتوانید بر اساس آن تصمیمات دقیقی را بگیرید.

براساس معتبرترین موسسه تحقیقات تکنولوژی دنیا -گارتنر (Gartner)  کلیک ویو چهارمین نرم افزار هوش تجاری در دنیا می باشد کلیک ویو یک راه حل جامع و انعطاف پذیر هوش تجاری است . این راه حل با استفاده از تکنولوژی انحصاری خود می تواند با محاسبات در لحظه، سطحی از بینش و شهود صحیح از حقایق سازمان را از طریق اکتشاف اطلاعات ایجاد کند.

عمیق ترین تحلیل ها و گزارشات را از ماموریت های کلیک ویو می باشد، کلیک ویو هر روز تمام اطلاعات را از منابع شما بروز می کند و مانند یک مشاور به شما امکان پرسشگری می دهد

QlikView (کلیک ویو )  مجموعه نرم افزار کاملی در زمینه هوش تجاری است. سریع نصب می شود، یادگیری آن بسیار ساده است، به آسانی و به دور از پیچیدگیهای فنی ، قابل استفاده است.
 ( کلیک ویو) QlikView با معماری یکپارچه خود انواع تحلیل ها، نیازهای اطلاعاتی و انواع نیازهای گزارش گیری را برای تمام سازمانها فرآهم می آورد.
 ( کلیک ویو ) QlikView با فن آوری منحصر بفرد و ثبت شده خود ، دسترسی کاربر به اطلاعات مخفی در سیستم های عملیاتی را به هیچ عنوان محدود نمی کند.
 (  کلیک ویو) QlikView قابل تنظیم برای نیازهای هر سازمانی بدون در نظر گیری ابعاد و ساختار آن سازمان است.
(  کلیک ویو) QlikView باعث انقلابی در فن آوری و صنعت نرم افزار به ویژه در ابزارهای هوش تجاری یا هوش کسب و کار شده است.
 ( کلیک ویو )  QlikView در 100 کشور جهان کاربران بیشماری استفاده می شود.

 برای دموی آنلاین ( کلیک ویو )  QlikView تماس بگیرید.


ارسال شده در توسط پیام ندایی

چرا هوش تجاری؟

امروزه، مدیران سازمان‌ها بیش از پیش نیازمند توانمندی تصمیم‌گیری سریع، دقیق و هوشمندانه برای حفظ بقاء سازمان در بازار رقابتی هستند. برای دستیابی به این مهم ابزارها و برنامه‌های نرم‌افزاری موردنیاز است که در کمترین زمان و با روشی ساده، بتوانند وضعیت کسب و کار خود را پایش کرده و با تحلیل آن به علل نوسانات مثبت یا منفی شاخص‌های کسب و کار خود پی ببرند و یا فرصت‌های پنهان را شناسایی کنند.

همچنین، همزمان با توسعه چشم‌گیر فناوری‌هایی همچون راهکارهای نرم‌افزاری جامع سازمانی مانند ERPها و CRMها و ارتباطات نوین جهانی مانند وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، سازمان‌ها با حجم فزاینده‌ای از داده‌های مختلف با پراکندگی جغرافیایی زیاد روبرو هستند و جمع‌آوری، پالایش و استخراج اطلاعات معنادار از این انبوه داده‌ها و تحلیل این اطلاعات و دستیابی به دانش تصمیم‌ساز، تبدیل به یک چالش جدی برای تصمیم‌گیران و تحلیل‌گران کسب و کار‌ها شده است. ابزارهای نرم افزاری هوش تجاری برای پوشش به این نیازهای اطلاعاتی و تحلیلی مدیران در سطوح عالی و میانی کسب و کار طراحی شده اند که می توان نتایج ذیل را برای آن در آنتظار داشت.

  • اخذ تصمیم‌های هوشمندانه‌تر: از طریق دسترسی به موقع، دقیق و جامع به اطلاعات کلیدی کسب و کار، آگاهی از روند شاخص‌های عملکردی و همچنین تجزیه و تحلیل مسائل سازمان، امکان اخذ تصمیمات هوشمندانه و موثر فراهم می‌شود.
  • ارائه گزارش‌ها و تجزیه و تحلیل‌های مقرون به صرفه: با استفاده از تحلیل‌های آماده، مدیران و تحلیلگران زمان کمتری را برای تهیه و به‌روزرسانی گزارش‌ها و وقت بیشتری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات خواهند داشت.
  • دید 360 درجه از کسب و کار و بهبود عملکرد: با آگاهی از وضعیت فرایندهای مختلف سازمان یا کل کسب و کار در داشبوردهای مدیریتی، مدیران سازمان می‌توانند از روندها و فرایندهای کسب ‌وکار با روشی ساده و مؤثر آگاهی یابند و در سریع‌ترین زمان تصمیم‌های مقتضی برای بهبود عملکرد بگیرند.
  • مدیریت داده‌های انبوه سازمان: از طریق این ابزارها داده‌های انبوه و پراکنده منابع اطلاعاتی سازمان، تجمیع و خلاصه شده و در مخزن داده تجمیعی سازمان قرار می‌گیرد که متناسب‌ترین ساختار را برای گزارش گیری و تحلیل دارد.

ارسال شده در توسط پیام ندایی
جهان خود را تغییر دهید

  • آیا شما درگیر چالشی بزرگ برای پاسخ به سوالات مهم در مورد کسب و کار خودتان هستید؟
  • آیا شما زمان بیشتری را صرف جمع آوری داده ها بجای تجزیه و تحلیل آن می کنید؟
  • آیا شما در تعداد ریاد گزارش ها غرق شده اید؟
  • آیا شما با کیفیت اطلاعات مورد استفاده مشکل دارید؟
  • آیا شما مجبور به تصمیم گیری با مبنای حقایق و اطلاعات ناکافی هستید؟
  • آیا شما با ترکیب داده ها از سیستم های اطلاعاتی و منابع مختلف مشکل دارید؟
  • آیا  پیچیدگی های OLAP شما را خسته و نا امید کرده است؟

مزایای کلیک ویو (QlikView) راهکاری قاطع برای تمامی موارد فوق

  • جمع آوری اطلاعات مرتبط از منابع داده  متفاوت در یک داشبورد
  • ایجاد ارتباطات خودکار (بر اساس نام) بین داده ها
  • سرعت فرایند تصمیم گیری جمعی 
  • قابلیت بکارگیری اشیاء بصری متنوع جهت افزایش جذابیت دیداری داشبورد طراحی شده 
  • قابلیت جستجو در داده ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم (از طریق ارتباطات)
  • امکان دسترسی به داشبوردها از طریق تلفن همراه و تبلت و انجام فرایندهای استراتژیک در هر زمان
  • تضمین حفظ امنیت اطلاعات
  • جمع آوری و بروز رسانی مخازن داده به صورت خودکار

ارسال شده در توسط پیام ندایی