سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارائه خدمات تخصصی کلیک ویو (QlikView)

مرجع پلیمر در بازار ایران: همایش صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی ایران توسط مرکز همکاری های اقتصادی – تجاری ایران اروپا  (IEBC) و شرکت همایش سازان امروز (IICIC) و باحمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی (NPC) و همکاری های اقتصادی اتریش (WKO) درشهر وین برگزار خواهد گردید.

ایران در سالهای اخیر تاکید فراوانی بر توسعه بخش های میان دستی و پایین دستی برای کاهش اتکا به محصولات نفتی و ایجادصنایع پایین دستی داشته است.

دراین حوزه ایران خود را متعهد به افزایش ظرفیت های پتروشیمی و پالایشی میداند تا بتواند تا سال 1404 جایگاه نخست را در سطح منطقه ای کسب کند.در همین راستا احداث صنایع جدید پتروشیمی با هدف ایجاد تنوع درمحصولات.فرصت مناسب را برای توسعه هرچه بیشتر صنایع پایین دستی به عنوان مصرف کنندگان محصولات پتروشیمی فراهم خواهدآورد.

براساس برنامه چشم انداز 1404 مجموع تولیدات پتروشیمی بایستی به ترتیب تا سال های 2020 و 2025 به 120میلیون تن و 180 میلیون تن برسد.با ادامه این روند انتظار می رود که مجموع ظرفیت صادرات محصولات پایین دستی به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد که این امر بدون شک  نقش اساسی را در توسعه صنایع پایین دست و همچنین کمک به شکوفایی اقتصادملی ایران ایفا خواهدکرد.

هدف از این همایش بررسی تمامی روش ها و ابزارهای ممکن جهت توسعه بخش های میان دستی و پایین دستی از طریق همکاریهای مشترک (Joint venture) انتقال تکنولوژی. جذب سرمایه گذاری خارجی حضور در بازارهای بین المللی و طرح و بررسی چالش های موجود.در راستای توسعه فراگیر این بخشها در ملاقات B2B و B2G بامقامات عالی رتبه مدیران و کارشناسان شرکت های مهم بین المللی رافراهم خواهدکرد.

محورهای اصلی همایش
  • توسعه بخش های میان دستی و پائین دستی پتروشیمی
  • توسعه و انتقال فناوری های پیشرفته
  • شناسایی روندهای تکاملی در زنجیره ارزش افزوده
  • جذب موسسات مالی بین المللی
  • جذب شرکتهای بین المللی دارنده فناوری های پیشرفته
  • معرفی چشم انداز بازارهای جهانی
  • معرفی پتانسیل ها و بازارهای صنایع پایین دستی پتروشیمی
  • معرفی برنامه های حوزه بالادست و نقش آن بر توسعه بخش میان دستی و پایین دست پتروشیمی.

 

 

نوشته همایش صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی ایران (وین 15 و 16 تیر 96) اولین بار در پلیم پارت : مرجع پلیمر در بازار ایران پدیدار شد.


ارسال شده در توسط پیام ندایی