سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارائه خدمات تخصصی کلیک ویو (QlikView)

امروزه گسترش رسانه های دیجیتال و امکان تبادل اطلاعات از طریق فضای مجازی باعث به وجود آمدن تعادل اقتصادی میان کاربران اینترنت، شرکت ها و سرمایه گذاران مختلف شده است. قابلیتهایی که تجارت وخرید و فروش کالا و خدمات را از شکل سنتی خودجداکرده و دنیای تازه ای را به روی تاجران و مشتریان بازکرده است.

 طی سال های اخیر بیشترکاسبان از طریق اینترنت برای انجام تجارتشان استفاده میکنند. این فرایندشامل خرید و فروش کالاها و خدمات است. فروش اینترنتی هم اکنون بخش عمده ای از فروش ها را به خود اختصاص داده است و بیشترخرده فروشان بزرگ عضو این دسته هستند. فروشندگانی که تنها فروش آنلاین دارند درحال رشد هستند و میلیون ها نفربطور منظم به فروش آنلاین رسیده اند. از اجناس دسته دوم گرفته تاصنایع دستی،مواد غذایی و ...  به معاملات آنلاین روی آورده اند.

استفاده از ابزارهای مختلف ایجاد و مدیریت فروشگاه الکترونیک از جمله پرستا، یکی از راه کارهای موفق حرکت در این مسیر می باشد. پرستا شاپ (PrestaShop) یکی از قوبترین سیستم های مدیریت محتوای رایگان فروشگاهی می باشد که صرفا به جهت طراحی سایت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی دارای امکانات فراوانی به چهت ساخت سایت فروشگاهی می باشد که به صورت رایگان عرضه می گردند و البته امکانات پیشرفته تری نیز دارد که می توانید خریداری نمایید. توسط پرستاشاپ می توانید انواع مختلف سایت های فروشگاهی را راه اندازی نمایید و دارای جامعه کاربری بسیار بزرگی می باشد.

بر آن شدیم تا تجربه خود در حوزه هوش تجاری را گسترش و داده داشبوردی ایجاد کنیم که قابلیت تعامل با این پلت فرم را نیز داشته باشد. لذا با مرور منابع داده پرستا شاپ، این امکان فراهم گردید تا وضعیت فروش الکترونیکی، سفارشات، اطلاعات مشتریان و هزاران داده با ارزش دیگر در این ابزار قدرتمند در محیط کاربرپسند و با قابلیت کلیک ویو در اختیار کاربران قرار گیرد.

اگر دنبال اطلاعات بیشتر در این حوزه می باشید با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05135410528 و 05135410529

موبایل: 09153149059


ارسال شده در توسط پیام ندایی